onsdag 15 juli 2015

5000!

Yey äntligen har jag gått över 5000 visningar! Det kanske inte låter så jätte mycket för dem lite större bloggarna vi har här ute men för mig så är det ett stort steg mot rätt riktning! Ända sedan jag startade den här bloggen så har det varit upp och ner, precis som en berg och dalbana. Jag har haft bra stunder och jätte dåliga stunder där jag verkligen har viljat sluta blogga. Men sedan så har jag alltid tänkt att det här är det ända sättet för mig att kunna skriva ut vad jag tycker om alla böcker utan att få blickar eller fnysningar. Ända sedan jag började läsa böcker så har jag varit en sådan som babblar ut om böcker till vem som helst och ibland kanske det har blivit för mycket för vissa, där det har slutat med blickar och fnysningar eller bara onödiga kommentarer. Men det här är något som gör mig glad och jag tänker absolut inte sluta göra det jag älskar. Det är också pågrund utav er läsare som jag skriver här, utan er skulle det ju såklart inte finnas någon blogg. Att ni står ut med mig och mina tankar så finns det inte ord att förklara hur tacksam jag är. Men för nu kan jag säga ett stort TACK!

Med dem orden så ska jag nog gå och lägga mig för att det är väldigt sent när jag skriver detta XD

Men innan jag går så vill jag spilla en liten ide till er. Efter att ha tittat på många olika youtube klipp så blev jag väldigt sugen av att kanske börja göra lite olika videor. Jag har alltid varit lite sugen men aldrig riktigt vågat för att det känns som att man kommer få massor av blickar men efter att tänkt till lite så känner jag att jag inte ska bry mig om vad andra tycker och tänker bara att det gör mig glad. Men innan jag startar med det så vill jag fråga er om ni har någon ide för teman för kanalen? Ska det vara böcker eller om alldagliga grejer? Skriv vad ni tycker i kommentarerna  :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar