tisdag 21 november 2017

Book Haul

Jag kom hem för inte så länge sedan från New York. Såklart kan man då inte missa och gå en sväng eller två eller kanske tre till Strand. Vilket jag såklart var tvungen och göra! Det blev lite böcker med hem som ni kan se. Jag fick också hem två recensions exemplar som ni kan se i slutet :)

- The language of thorns av Leigh Bardugo
Jag har längtat som en tok efter denna bok! Jag kan inte vänta för att få komma in i grisha världen igen!
- Wild beauty av Anna M. McLemore 
Denna såg jag bara stå på hyllan och jag älskade omslaget och den verkade vara bra så jag kunde inte motstå. Plus så var den riktigt billig! 

- Frost blood av Elly Blake 
Detta är en bok som ständigt kommit upp när jag letat efter nya böcker på Goodreads och så verkar den riktigt bra. 
- I'll give you the sun av Jandy Nelson
Det är väldigt många som pratat om den här och av någon anledning har jag liksom inte varit så sugen att läsa den för att alla pratat om den. Men när en svensk youtuber började prata om den så var jag sold. Jag bara måste läsa den! 
- The heart of betrayal och The beauty of darkness av Mary E. Pearson 
Dessa ingår i en serie som jag har första boken av. Jag har dock inte läst den men jag kunde inte låta bli och köpa dem för deras omslag. De är jätte snygga! 
- Everything, Everything av Nicola Yoon
Detta är en bok som typ alla har hört talas om. Den är för det första väldigt vacker och alla som har läst den älskar den. Så nu är det äntligen min tur att ta tag i den! 
- Love, Her, Wild av Atticus 
Detta är en samling med poems från instagram! Ni kanske har hört talas om sidan Atticuspoetry, om ni inte har det så borde ni söka fram den på instagram! Det är väldigt fina och vackra poems som jag kan verkligen inte kan få nog av! 

- Wonder Woman, Vol. 1. - The lies 
Efter jag såg den nya filmen med Gal Gadot så kan jag inte få nog av Wonder Woman! Och detta är ett väldigt roligt och fint sätt att fortsätta min Obsession! Väldigt fin och vacker seriebok! 
- Brännmärkt av Lizette Edfeldt 
Denna bok har jag inte hört tallas om så mina förhoppningar är inte så höga. Men den verkar riktigt bra och det ska bli roligt att få läsa den. Tack så mycket Modernista för en överraskning i brevlådan! :)
- Verarnas Drottning av Joseph A. Davis 
Jag har läst första boken i denna serie och författaren undrade om jag ville läsa fortsättningen vilket jag såklart ville! Jag gillade verkligen första boken och måste få veta vad som händer i fortsättningen. Tack så mycket Joseph för att du ville skicka mig din bok! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar