måndag 15 december 2014

Bättre sent än aldrig!

Hej!
Jag skriver idag för att jag kände att det var rätt tillfälle för mig att ta mig tillbaka till min älskade lilla blogg. Det är såhär att jag har varit borta ungefär 10 månader och det beror på en del saker. Jag har stressat ihjäl mig i skolan för att jag går sista året på grundskolan och jag har inte liksom haft lust att skriva på bloggen. För ungefär en vecka sedan så var jag med om en olycka där jag fick hjärnskakning och fem stygn under hackan, på det fick jag också en rejäl smäll på käkarna som gjorde att det ända jag kunde äta var soppa. Inte ens en banan. Men idag så skaffade jag mig en ny dator och jag tänkte att detta kan vara det perfekta tillfället för mig att börja skriva igen. Så här sitter jag nu och längtar för att få skriva om böcker igen! Jag har två recensioner som kommer komma upp inom kort. Så, vi ses! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar