söndag 20 september 2015

Känns som julafton redan....

Nejmen hej alla!

Alltså jag har fått hem en hel del recensions ex på sistone och det börjar kännas som julafton att öppna alla paketen böckerna kommer med. Det är kanske lite för tidigt men det är ju alltid mysigt att få öppna paket eller vad tycker ni? :)


Stomens öga av Leigh Bardugo
Det är inte så länge sedan jag läst första boken som heter I ljusets makt och den absolut älskade jag och kunde inte motstå att be om den av förlaget. Jag vart till och med lite chockad för att denna har inte kommit ut i affären än så jag vart väldigt glad över att få den förre den kom ut! Tack så otroligt mycket Gilla böcker


Lola och pojken i huset bredvid av Stephanie Perkins
Precis alla har pratat om hennes första bok Anna och den franska kyssen men jag var faktiskt aldrig riktigt intresserad av den, men den här kände jag mig lite dragen till så jag bad såklart förlaget om ett exemplar :) Tack så mycket Modernista

Dimensioner av Sofie Berthet
Jag vart faktiskt överraskad när pappa meddelade mig att det hade kommit två paket i posten. Jag hade då bara frågat förlaget om en bok denna månad så jag vart som sagt överraskad när det kom två böcker, men när jag öppnade denna paket så låg denna bok där. Jag har faktiskt tittat lite på den men har inte riktigt vågat be om den, för att jag känner att antingen är den jätte bra och annorlunda eller så är den bara en vanlig bok som inte kommer säga mig något. Men nu fick jag den utan att be om den och kan känna att jag inte har någon press på att läsa den så fort som möjligt, så tack Modernista för överraskningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar