fredag 27 september 2013

Bokmässan!! :)

Som ni många kanske vet ska jag till bokmässan i år! Jippi! Och inte bara med det jag ska till bok bloggar minglet! Jag är så otroligt taggad! Jag kan liksom bara inte vänta tills imorn! Jag tror det kommer bli jätte trevligt och framför allt jätte roligt att få träffa alla andra bok bloggare som kommer.
Så tidigt imorn är jag på väg till bok mässan för första gången i mitt lilla liv. Jag är såklart taggad men jag är också lite nervös, eftersom jag inte bor eller kommer från Göteborg, jag har aldrig varit på bokmässan. Tänk om jag bara ilar omkring och inte kan hitta vart vi ska vara! Men vi får hoppas att jag kan hitta, kanske med hjälp från er? Aja, vi får se imorn hur det går! Så vi syns väl imorn!

PS. Det kommer en book haul efter mässan! :) (Om min dator väl vill lägga upp videoklippet!)

Just nu läser jag:
Dödsritten av Maggie Stiefvater
Japp jag läser fortfarande den här, jag kommer bara inte in i den riktigt!


1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag lottar just nu ut sci-fi / fantasyboken "Förlora för att vinna" på min blogg. Var gärna med i tävlingen: http://ponkissons.blogg.se/2013/october/tavling-vinn-forlora-for-att-vinna-2.html :)

    Kram!

    SvaraRadera