söndag 30 augusti 2015

Vinnaren!! :)

Jaha då var det roliga slut för denna gång. Jag tycker det har gått jätte bra med att ta hand om en tävling och det kommer nog bli att jag har någon mer i framtiden men nu måste vi ju veta vem som vann denna gång!

Här är glasset med dem små lapparna med namnen på deltagarna. Ursäkta att det inte är en video eller så utan bara bilder, men det beror på att jag inte är hemma för tillfället och har inte tillgång till en bra video kamera. Men vi fortsätter.....
Efter en hel del skakande av koppen så valde jag en lapp utan att titta såklart. Nu börjar det bli riktigt spännande! :) Och vinnaren är.....:
Julianna Fredriksson! Grattis du har vunnit ett exemplar av boken Enklav! Jag kommer kontakta dig så fort jag har kommit hem, så att jag kan skicka boken till dig! :) Om du då inte svarar på det mejlet inom en vecka så kommer jag tyvärr behöva dra en ny vinnare, så se till att titta din mail ofta! :)

Jaha då var tävlingen slut för denna gång. Tråkigt... Men jag vill tacka alla som var med och jag tycker att ni ska försöka läsa denna bok ändå för att den är verkligen fantastisk!

Men innan jag avslutar detta inlägg så måste jag fråga en sak. Jag har blivit verkligen intresserad av böcker som utspelar sig under medeltiden och undrar ifall ni har några tips. Så skicka gärna iväg en kommentar! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar